Kineska firma će graditi deonice na Koridoru 11

Sve je izvesnije da će kineska firma “Putevi i mostovi” koja je gradila most Zemun-Borča biti i izvođač radova na dve deonice Koridora 11. Glavni projekat deonice od Beograda do Obrenovca je gotov, a deo od Preljine do Požege još se radi sa kineskim stručnjacima, kažu u CIP-u.

zemljiste-koridor-11-1352457444-228120Saobraćajnica od Beograda do Obrenovca najbitniji je deo Koridora 11 dužine 17.8 kilometara sa dva velika mosta sa šest kolovoznih traka preko Save i Kolubare.

To je početak Koridrora 11 i njime će se izmestiti saobraćaj sa Ibarske magistrale na sremsku stranu i kolubarski okrug. Bilo je i dilema da li sanirati klizište na Dubokom ili preći na drugu levu obalu Save, ali po usvojenom projektu.

“Glavni projekat je gotov, on je čak prošao i republičku komisiju i može za mesec dana da se izvode radovi”, navodi generalni direktor CIP-a Milutin Ignjatović.

Druga deonica Preljina-Ljig za sada ima urađen samo idejni projekat. Duga je oko 30 kilometara i dosta je zatevna sa izvođenje. Ista kineska korporacija koja je već radila most Zemun-Borča “Putevi i Mostovi” – radi projeket za obe deonice zajedno sa našim stručnjacima.

“Mi imamo odlična iskistva sa Kinezima. Oni su ovde već deset godina i nema nikavih problema jednostavno se dogovaramo i sve će biti na vreme završeno”, ukazuje Ignjatović.

Memorandumom o izgradnji deonica na Koridoru 11 juče je potpisan u Kini. Dogovorena je cena od 209 miliona evra, za deonicu Surčin-Obrenovac, a sa izgradnjom dva mosta preko Save i Kolubare to je znatno manje od očekivane sume.


IZVOR: RTS

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Add to favorites
  • RSS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *